Що робить РМ у Solve Marketing
- Планує, організовує та контролює роботу команди з проєктами задля досягнення поставлених цілей.
- Збирає необхідну інформацію та доступно передає її іншим людям.
- Підтримує комунікацію з клієнтами та партнерами.
- Проявляє ініціативу на користь проєктів та команди загалом.
- Постійно навчається.
Наразі ми шукаємо людину, яка не тільки готова це робити, а й має відповідні риси характеру.
Можливо, це саме про тебе? З’ясуймо!
Отже, тест: який ти PM у Solve Marketing?
Щоб отримати відповідь, збирай «так», а потім перевіряй результати.
- Твоя попередня робота була пов’язана з комунікаціями із людьми.
Ти вмієш домовитися, допомогти розібратися та зрозуміло пояснити щось. - Не уявляєш своє життя без постійного планування.
Навіть удома ти складаєш чеклісти, аби нічого не забути. - Можеш легко обґрунтувати пріоритетність завдання та декілька разів нагадати про необхідність його виконання.
- Ти людина слова. Завжди пам’ятаєш про обіцянки та виконуєш їх.
- Умієш переконливо просити про щось та детально пояснювати це для повного порозуміння.
- Ти емпатійна людина, якій подобається спілкуватися та допомагати іншим. Ти чудово ставишся до людей, відчуваєш їх та турбуєшся про них.
- Легко можеш дати правдивий та адекватний фідбек: якщо робота виконана чудово — можеш похвалити, а якщо погано — делікатно вказуєш на моменти, які можна покращити.
- Не боїшся казати свою думку, якщо вона відрізняється від поглядів керівництва та клієнтів.
- Маєш «внутрішнє чуття» щодо процесів. Тобто ти можеш із заплющеними очима визначити, на якому етапі знаходиться робота, чому вона зупинилася й що треба зробити для її відновлення.
- Майже не користуєшся голосовими повідомленнями, бо в тексті виходить швидко та структуровано.
- Основну частину життя проводиш на роботі, тому що робота — це те, що тобі подобається.
ОБОВʼЯЗКОВИМ Є: Рівень англійської B1 та вище, а також досвід ділової комунікації англійською.
Також великим плюсом буде, якщо…
- Ти знаєш, що таке «екологічність» у комунікації та дотримуєшся її.
- Намагаєшся все автоматизувати за можливості.
- Часто працюєш із Google документами та Google таблицями: знаєш формули та як ними користуватися.
- Маєш рівень англійської B1 або вище та досвід ділової комунікації англійською.
- Читаєш статті з маркетингу, адже тобі це цікаво. Тому, наприклад, ти знаєш, чим відрізняється SEO від PPC.
Що ми пропонуємо:
- Заробітну плату за результатами співбесіди.
- Розвиток у маркетингу.
- Гнучкий графік.
- Круте оточення й постійний розвиток.