ви зможете читати обраною мовою😊
-
- Детально досліджуємо вашу пропозицію та вашу компанію: що саме ви робите, що отримують клієнти, як ви працюєте, які цінності в компанії.
- Досліджуємо ваше поточне позиціювання та його використання в матеріалах проєкту.
-
- Визначаємо, яке позиціювання в конкурентів та як саме вони його використовують.
- За потреби проводимо дослідження «таємного покупця», щоб зібрати пропозиції та побачити, як менеджери конкурентів комунікують із клієнтами.
-
- Досліджуємо ваших клієнтів: які в них «болі», для чого вони до вас звертаються.
- Сегментуємо клієнтів, щоб виявити, яке позиціювання охопить найбільш цікаві для вас сегменти.
-
- Формуємо перелік основних факторів вибору, які можна використовувати в позиціюванні.
- Визначаємо, які фактори вибору використовують конкуренти у своєму позиціюванні.
40+ годин
залежно від специфіки проєкту
4
спеціалісти
від 2 тижнів